onsdag 5 september 2007

Vitvaror & kök


Här är lite vitvaror vi funderat på till det nya köket. Gorenje varmluftsugn och induktionshäll. Snygg design, bra pris för de funktionerna man får!

Kyl/frys har vi inte riktigt fått kläm på än, men antagligen blir det en stor kyl/frys från LG. Det är en snygg, funktionell kyl/frys med automatisk avfrostning o.s.v. Blir säkert bra.


Köket ska vi för övrigt köpa på Ikea, då de har bra priser och bra kvalitet. Vi ska ha ett vanligt vitt kök (applåd) och kanske träbänskiva, men vi kan inte bestämma oss om det! Kakel har vi heller ingen aning om vad vi ska ha!
Men alla bitar kommer nog att falla på plats så fort vi har satt igång ordentligt!

1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men hej Sabina! Jag klickade inte på ditt namn först för jag trodde inte du hade ngn blogg, det skulle du ha sagt!! Va kul och grattis till lilla Sjöstugan, vilket paradis!! Sånt sött hus!! Jag kikar in på din blogg sen igen och lägger till den bland mina favoriter, vi får höras via mail sen, jag skriver aldrig ngt privat i bloggen : ) Som sagt, mer än kul, med både hus och blogg!!! Tjingeling!! Mari.